Felhasználói név:

Jelszó:

Regisztráció
Elfelejtett jelszó


A Scamp webáruház szállítási és fizetési feltételei

A megrendelések összeállítása érkezési sorrendben történik. Megérkezésüktől számítva összeállításuk körülbelül 10 munkanapot vesz igénybe. Hétvégén és ünnepnapokon csomagolást nem végzünk.
Természetesen igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt a csomagokat összeállítani, de egyes esetekben - nagyobb ünnepek, szezonváltás alkalmával - ez az idő, és ezzel párhuzamosan a szállítási határidő megnövekedhet.

A megrendelések jelenlegi várható kiszállítási határideje:
 
3-5 munkanap

A megrendelések átvétele 2-féle módon történhet:
- személyes átvétellel ( 2131. Göd, Pesti út 114 . ),
- kiszállítással: otthonában vagy GLS CsomagPontokon történő átvétellel.

A csomag átvétele személyesen irodánkban:
A kiszállításról illetve a személyes átvételről a megrendelés elküldésekor kell nyilatkozni az arra megfelelő helyen. Ha kiszállítást nem kér, számláját szállítási költség nem terheli. Irodánkban készpénzben fizethet. Kártyás fizetés nem lehetséges!

A csomagok összeállítása érkezési sorrendben történik, elkészülésüket nem befolyásolja, kér-e kiszállítást avagy sem. Csak abban az esetben induljon csomagjáért, ha e-mailen értesítést kap: csomagja elkészült, átvehető.

Csomag kiszállítással


Ha a megrendelés leadásakor még nem biztos benne, hogy otthonában vagy GLS Csomagponton kívánja átvenni a csomagot:
  1. Csomagját átadjuk a futárszolgálatnak.
  2. Még ezen a napon a futárszolgálat e-mailben elküldi az 1. értesítőt. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.
  3. A 2. értesítő (e-mail) a kiszállítás napjának reggelén kerül kiküldésre, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
  4. Amennyiben Ön másként nem rendelkezett, megtörténik a kiszállítás a kért címre.
  5. Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzett egy 3. értesítésben (e-mail) értesítést kap a kézbesítés sikertelenségéről. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot. A futár nem automatikusan hozza újra a csomagot! Rendelkezni kell! A FlexDelivery-Service szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

  
FlexDelivery -Service

GLS CsomagPontok országszerte

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont van, ahol csomagokat tud feladni. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

Ha már a megrendelés leadásakor ki szeretné választani a GLS CsomagPontot:
  1. A megrendelés elküldése előtt a "Megjegyzés a megrendeléshez” mezőbe írja be annak a Csomagpontnak a nevét és pontos címét, ahol a csomagot majd át kívánja venni.
  2. Amint csomagja elkészült, átadjuk a futárszolgálatnak.
  3. Még ezen a napon a futárszolgálat értesítőt küld Önnek, hogy csomagja mikor és hol vehető át. A megjelölt GLSCsomagPontban a kiszállítást követő 5 munkanapon belül kell a csomagért menni! Figyelem: a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át! Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal!

***
A GLS futárszolgálat szállítási megoldásairól még többet olvashat:
https://gls-group.eu/HU/hu/gls-szallitas,
az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokról pedig alább kaphat információt:
https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok.
GLS Csomagpontot az alábbi linken választhat:
https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses

***
Tehát, ha Ön csomagot vár tőlünk, célszerű a „leveles ládát” minden este és reggel ellenőrizni.

A csomag kézhezvételekor feltétlenül ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag állapotára nézve bármilyen hibát tapasztal, vetessen fel jegyzőkönyvet! Ennek hiányában a későbbi kártérítési igényeket nem tudjuk figyelembe venni!
Felhívjuk továbbá a figyelmüket, hogy a csomagokat óvatosan, körültekintően (ne szikével) bontsák ki! Az ilyen módon történő kicsomagolásból eredő károkért nem vállalunk felelősséget!

A fizetés a helyszínen a futárnak készpénzben történik, vagy a GLS CsomagPonton található személyzetnek.

Kiszállítási díjszabás

A szállítás költségét nem befolyásolja, hogy csomagját otthonában vagy CsomagPonton kívánja kézhez kapni.

0-14999 Ft 1990Ft
15000-29999Ft 990Ft
30000Ft felett 0Ft


Kereskedői partnereink számára a csomag súlyától, méretétől, a csomagolóanyag típusától függően egyedi árképzést használunk!

FONTOS! A "Kosár"-ban a számla végösszege már a szállítási díjjal megemelt összeget mutatja. Kérjük, vegyék ezt figyelembe, amikor azt számolják, hogy a kedvezőbb vagy az ingyenes szállítást elérjék!

Kellemes vásárlást!

Főoldal - Rólunk - Áruházunkról - Akció - GYIK - Vélemények - Elérhetőségeink - Scamp partnerek - Babaképtár